Pogoji poslovanja
Splošni pogoji
Splošno pogoji spletne trgovine Cvetličarna Gričar so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2).
Pridržujemo si pravico do kakršnihkoli sprememb splošnih pogojev poslovanja brez posebne najave. Spremembe veljajo od trenutka objave in so za uporabnika zavezujoče.
Postopek nakupa
Po artiklih, ki so na voljo za nakup lahko brskate preko menijskih kategorij ali preko iskalnika. Ko najdete izdelek, ki ga želite naročiti, kliknete na izbiro filtra, ki ga želite v svojem artiklu in nato kliknete na gumb “V košarico”. Izpiše se vmesnik ki nam ponudi možnost prikaza ali košarice, prenosa na blagajno ali nadaljevanja nakupa.
Vaše naročilo pregledate v košarici, kjer lahko preverite, če ste izbrali pravo količino artiklov, družino artikla in filter, ki ga izdelek vključuje. V košarici pa se vam bo izpisalo tudi obvestilo, če je izdelek na zalogi ali ga je potrebno naročiti in je dobavljiv v roku 3 tednov.
Če ste s celotim izborom v košarici zadovoljni in bi radi nakup zaključili, kliknite na gumb “Nadaljuj na blagajno”, ki vas bo odpeljal na blagajno.
Na blagajni vpišete podatke za dostavo in izberete način plačila. Ko ste preverili, da ste vse podatke vpisali točno, naročilo potrdite s klikom na “Kupite sedaj”.
Koraki procesa nakupa
Dodajanje artiklov v košarico:
Artikel, ki ga želite kupiti dodajte v košari s klikom na ustrezen gumb (“Dodaj v košarico”).
Artikli so razvrščeni po ustreznih kategorijah, poiščete pa jih lahko tudi preko iskalnika. Za več informacij o izbranem artiklu kliknite na gumb »Na izdelek«. Na izdelku pridobite ustrezne informacije o njem, in vidite slike izdelka.
Ko artikel dodate v košarico, se pojavi vmesnik, ki vam ponuja da lahko nadaljujete z nakupovanjem in dodate v košarico še kak drug artikel, prikaz košarice ali pa takoj zaključite nakup in kliknete na gumb »na blagajno«.
V primeru, da želite dodati v košarico več artiklov, se bodo le ti v košarici shranili za kasnejši nakup.
Artikle lahko v košarici tudi odstranite (s klikom na “X”) oziroma spreminjate količino.
Na blagajno se premaknete s klikom na “Na blagajno”.
Vpis podatkov za dostavo, izbira načina plačila in potrditev oziroma zaključek nakupa
Prispeli ste do blagajne, kjer vpišete vse potrebne podatke za račun, dostavo in izberete način plačila.
Če se naslov za dostavo razlikuje od naslova naročnika, odstranite kljukico pri “Dostavi na drug naslov?” in vpišite potrebne podatke. Tukaj lahko vpišete posvetilo, ki ga bomo priložili vašemu naročilu ( napis na trak ali kartico9
Na desni strani izberete še način plačila. Trenutno vam ponujamo naslednje načine plačila: plačilo po predračunu in plačilo s kartico.
Preden kliknete na gumb “Zaključi naročilo” še enkrat preverite, če je seznam naročenih izdelkov pravilen, preverite tudi naslov dostave in način plačila. Nato s klikom na gumb “Kupite sedaj” naročilo potrdite in zaključite nakup.
Potrdilo o uspešno opravljenem naročilu boste prejeli na vaš e-naslov.
Z oddajo naročila tudi potrjujete, da vas lahko o stanju vašega naročila obveščamo preko elektronske pošte Naročilo je v elektronski obliki shranjena na strežniku prodajalca. Potrošnik lahko pridobi kopijo z zahtevo preko elektronske pošte na info@cvetlicarnagricar.si.
Preklic naročila
Kupec lahko kadarkoli brez dodatnih obveznosti in pojasnila naročilo prekliče v času od oddaje naročila, do prejema obvestila, da je bilo naročilo odpremljeno. To lahko opravi preko elektronske pošte info@cvetlicarnagricar.si.
Spreminjanje naročila
Naročilo se lahko tudi spreminja (dodajanje/odstranjevanje artiklov, spreminjanje naslova, ipd.). Za spremembo naročila nam pišite na info@cvetlicarnagricar.si. Spreminjanje je možno le do prejema obvestila, da je bilo naročilo odpremljeno.
Načini plačila
Spletna trgovina Cvetličarna Gričar omogoča naslednje načine plačila:
1. Plačilo s kartico (Mastercard, Visa preko ponudnika Stripe).
2. Plačilo po predračunu (kupec po potrditvi naročila prejme predračun preko elektronske pošte, paket pa se kupcu odpremi po prejemu potrdila o plačilu ali dospetju sredstev na račun prodajalca).
Vse cene v spletni trgovini Cvetličarna Gričar so v evrih. Za vsa naročila veljajo trenutne cene. Pri nakupu bomo upoštevali ceno, ki velja ob potrdilu naročila. Cene so zagotovljene za dan naročila in se lahko dnevno spremenijo, brez predhodnega obvestila.
Zasebnost in zaščita podatkov
Cvetličarna Gričar se zavezuje, da bo varoval vašo zasebnost. Vsi osebni podatki uporabnika spletne trgovine so zaupni in ne bodo v nobenem primeru posredovani nepooblaščenim osebam.
Po spletni trgovini Cvetličarna Gričar lahko brskate, ne da bi morali razkriti svoje osebne podatke, na primer vaše ime, naslov in e-poštni naslov. Kljub temu pa nekatere informacije pridobimo samodejno z uporabo piškotkov, standardnega orodja v spletni industriji.
Za nakup v naši spletni trgovini potrebujemo vaše osebne podatke. Podatkov, ki nam jih boste posredovali, ne razkrivamo tretjim osebam, razen za namen potrditve dostave izdelkov, trženja in promocije. Ponudnik izvaja vse potrebne ukrepe za varovanje zaupnosti osebnih podatkov.
Lahko zahtevate izbris svojih osebnih podatkov iz naših baz, prav tako se lahko odjavite od prejemanja novic na naš elektronski naslov info@cvetlicarnagricar.si.
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.
Obveščanje o stanju naročila
Po zaključenem naročilu stranka prejme potrdilo o naročilu na naveden e-naslov o uspešno prejetem naročilu. Na dan odpreme ponudnik stranko preko e-maila in obvesti o odpremi.
Pridržujemo si pravico, da vas preko kontaktnih podatkov (e-naslov, telefon) obveščamo o stanju vašega naročila.
Če ste izbrali način plačila po predračunu, potrdila pa še nismo prejeli, oziroma priliv sredstev še ni viden, paket pa že nekaj dni čaka na odpremo, vas pisno (e-pošta) ali preko telefona opomnimo na izvedbo plačila.
V primeru neprevretega paketa vas v nekaj dneh od odpreme na to spomnimo preko telefona ali email-a.
Pravica do odstopa potrošnika od kupo-prodajne pogodbe (vračilo)
Preklic naročila za izdelke sestavljene iz rezanega cvetja ni možen. Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe ker je predmet nakupa izdelek, ki je bil izdelan po natančnih navodilih kupca, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe. Pravico do vračila kupnine v primeru stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.
Odstopanje izdelkov
Spletna cvetličarna ne zagotavlja izdelka, ki bi bil popolnoma enak fotografiji, iz našega kataloga. Izdelek lahko odstopa v barvnih niansah cvetja, prav tako se cvetje, ki ga trenutno ni možno dobaviti se lahko nadomesti s podobnim, nikakor pa izdelek ne sme odstopati od pisnega opisa v našem katalogu po namembnosti, obliki, velikosti, kvaliteti cvetja, številu cvetov ali vrednosti. Kar je naši moči, bomo storili, da bo končni izdelek čim bolj približala želenemu izdelku iz našega kataloga.
Reklamacije
Reklamacij izdelkov rastlinskega izvora ne priznavamo, razen če se je zgodila napaka iz naše strani na primer:
– Izdelek ni pravi.
– Izdelki dostavljeni na napačen naslov.
– Stranka zaradi naše napake ni imela možnosti prevzeti cvetja na dan dostave.
– Kupec je dolžan cvetje, ki ga je prodajalcu izročil v garancijsko ali drugačno obravnavo, po zaključku obravnave prevzeti še isti dan.
Naročila
Naročila lahko oddate preko interneta, in sicer vsak dan od 0.00 do 24.00 ure. Naročila prejeta od ponedeljka do petka do 11. ure bodo odpremljena isti oziroma najkasneje naslednji dan*. Čas za dostavo pošiljke je največ 8 delovnih dni (dan oddaje + 8 delovnih dni). Naročila, ki jih dobimo v soboto, nedeljo ali na državni praznik, bodo odposlana prvi naslednji delovni dan.
*Velja za artikle, ki so na zalogi.
Dostava
Dostavo vršimo sami ali s podizvajalci. Lastno dostavo vršimo do 30 km iz Ljubljane.
Dostava je brezplačna za naročila nad 60,00 €, za ostala naročila je strošek dostave 10,00 €.
Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik mora v 5 delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo in kupca obveščati, o poteku postopka. Ponudnik si bo prizadeval po svojih najboljših močeh vse spore rešiti sporazumno.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
V skladu z zakonskimi normativi ne priznavamo nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (ZIsRPS).
Cvetličarna Gričar.com (Cvetličarna Jože Gričar s.p.), kot ponudnik blaga omogoča spletno trgovino na območju RS in na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj oz na povezavi: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.show
Zgoraj navedeno izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (ZIsRPS), Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
Osebna izkaznica
Jože Gričar s.p.
Videm 53,
1262 Dol pri Ljubljani
E-pošta: info@cvetlicarnagricar.si
Telefonska številka: 01 564 74 59
Matična št.: 3463133000, ID za DDV: SI 49647539, Zavezanec za DDV: DA.
IBAN IBAN SI56 0205 4025 7668 707 (odprt 7.1.2009, NLB d.d., CVETLIČARNA JOŽE GRIČAR S.P.
Podjetje je vpisano v Poslovni register RS.
Registrski organ: AJPES, izpostava Ljubljana